Vzhledem k velikému množství odstínů a pododstínů barev a protože každá automobilka používá barvy od jiné firmy kterých je na trhu hodně, používáme barvy (máme zde od každé míchací stojan) od dvou špičkových a uznávaných firem ve svém oboru PPG a Glasurit, které mají největší spektrum barev a neustále vyvíjejí a dolazují koloristiku,
více info o barvách najdete na www. Toplac.cz
lakování nových dílů – díl se obrousí zbaví se ochranné převozní barvy, odmastí se, vytmelí se drobné nerovnosti tmelem Soft plus, dále se nastříká antikorozním plnícím základním tmelem, tmel se přebrousí jemným smyrkovým papírem a nanese se barva a vrchní čirý 2složkový Voc lak.(Voc je zkratka že splňuje evropské emisní hodnoty)
lakování nového plast. nárazníku – holý plast se jemně zbrousí a odmastí nastříká přilnavostním základem, základem na plasty poté barvou a vrchním lakem do kterého se přidává změkčovač aby byl lak pružný elasticky
lakování poškozeného dílu – poškozená plocha se zbrousí na plech odstraní se stará barva a podklady, místo se vytmelí příslušným tmelem podle rozsahu poškození tmel: soft plus na mírné nerovnosti, se skelným vláknem na větší vrstvy, po vytmelení a vybroušení do požadovaného tvaru se toto místo nastříká stříkacím tmelem který vyplní případné póry v tmelu a přechody na plech. nechá se vytvrdnout , pak se přebrousí a nanese nastříká se plnícím tmelem plničem. po vytvrdnutí plniče se vybrousí odmastí a nanese se barva a vrchní lak.